Forum sankcji kredytu darmowego Sprawy techniczne Regulamin forum Regulamin forum darmowy-kredyt.pl

Regulamin forum darmowy-kredyt.pl

Regulamin forum darmowy-kredyt.pl

 
  • 0 głosów - średnia: 0
 
Łukasz
Administrator
33
08-17-2023, 11:04 AM
#1
DEFINICJE

W kontekście niniejszego dokumentu, poniższe definicje mają następujące znaczenia:
  • Forum - miejsce dyskusji w sieci, które można znaleźć pod adresem www.darmowy-kredyt.pl/forum
  • Administrator - osoba odpowiedzialna za poprawną pracę forum, która posiada też kompetencje moderatora dla każdej sekcji forum. Użytkownikiem o statusie Administratora jest autor niniejszego wpisu.
  • Moderator - osoba dbająca o zachowanie zasad w konkretnych sekcjach forum. W określonych sytuacjach moderator ma możliwość modyfikowania, usuwania postów czy nadawania ostrzeżeń użytkownikom, a także czasowo lub na stałe blokowania im dostępu do forum.
  • Wpis (komunikat) - każda forma wypowiedzi, pytania, odpowiedzi czy też refleksji uczestników dyskusji na forum
  • Użytkownik - każdy, kto zarejestrował się na Forum i jest jego uczestnikiem, choćby przez samo przeglądanie.
  • Cookies - niewielkie fragmenty informacji, które serwis przekazuje do przeglądarki użytkownika, a które są następnie zwracane przez przeglądarkę podczas kolejnych odwiedzin (więcej o cookies przeczytasz w polityce prywatności i informacji o cookies).
  • Polityka Prywatności - dokument określający zasady przetwarzania danych, opublikowany na dedykowanej stronie.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

Forum sankcji kredytu darmowego w witrynie darmowy-kredyt.pl to miejsce w sieci, które służy wymiany myśli, rozmów, dzieleniu się opiniami    oraz pomocy w obrębie szeroko rozumianego mechanizmu sankcji kredytu darmowego.  Użytkownicy mogą prowadzić dyskusje niezwiązane stricte z sankcją kredytu darmowego, niemniej Administrator lub Moderator może podjąć decyzję o zamknięciu danego tematu, gdyby temat zbyt daleko odbiegał od tematyki szeroko pojętego prawa ochrony konsumenta na rynku usług finansowych.

Wypowiedzi, komentarze i odpowiedzi na forum  nie wiążą jakiegokolwiek użytkownika Użytkownika Forum.

Osoby zarządzające Forum, czyli Administratorzy i Moderatorzy, nie biorą odpowiedzialności za treści komunikatów zamieszczanych przez Użytkowników. Każdy Wpis oddaje myśli i zdanie jego twórcy. Użytkownicy Forum odpowiadają za treści przez nich publikowane.

ZASADY DODAWANIA WPISÓW

Przed rozpoczęciem dyskusji w określonej sekcji tematycznej, Użytkownik Forum zobowiązany jest do zapoznania się z przypiętymi w danym dziale instrukcjami dotyczącymi publikowania. Instrukcje te zawierają wskazówki dotyczące formułowania pytań i odpowiedzi w tej sekcji. Te zasady są obowiązujące przy formułowaniu zapytań oraz udzielaniu odpowiedzi.

Wpisy dodawane przez Użytkowników nie powinny:

- zawierać języka obraźliwego, wulgaryzmów, fałszywych oskarżeń, wyrażeń nienawiści, gróźb ani żadnych innych treści, które mogą łamać prawo;
- promować lub nawoływać do działalności przestępczej, postaw sprzecznych z normami społecznymi, wzywać do nienawiści rasowej, religijnej czy etnicznej ani propagować agresji;
- naruszać praw autorskich, prawa znaków towarowych czy też inne prawa osób trzecich;
- promować działania niezgodne z etyką lub obchodzenie się z prawem;
- sugerować działania mogące wyrządzić szkodę wierzycielom.

Zabronione jest w wysłanych  przez Użytkowników Wpisach publikowane treści o charakterze reklamowym. Treści o charakterze komercyjnym są dozwolone jedynie dla Użytkowników z rangą Moderatora.

Zabronione jest reklamowanie usług poprzez zamieszczanie treści reklamowych w panelu użytkownika - panel użytkownika służy do pozostawienia krótkiej notki na temat użytkownika, a nie jako tablica reklamowa. 

Zarówno Administratorzy, jak i Moderatorzy tego Forum posiadają uprawnienia do usuwania, edytowania lub zamykania jakiegokolwiek wpisu/tematu w dowolnym momencie, jeśli uzna się to za konieczne.

W szczególności podlegać mogą temu posty, które:
  • są publikowane wielokrotnie w różnych sekcjach forum,
  • mają charakter ogłoszeniowy,
  • są pełne błędów ortograficznych,
  • odnoszą się do spraw niezwiązanych z danym tematem,
  • zawierają spam, takie jak linki, wezwania do kontaktu czy niejawne formy reklamy,
  • zawierają informacje mylące lub nieprawidłowe obliczenia,
  • nie przynoszą istotnej wartości merytorycznej dla dyskusji.
Administratorzy oraz osoby moderujące Forum mają prawo, bez uprzedzenia, usunąć użytkowników i zablokować im dostęp do Forum, jeżeli ci naruszą warunki określone w tym Regulaminie. To, czy i w jakim zakresie zasady zostały naruszone przez danego użytkownika, jest oceniane wyłącznie przez Administratora czy Moderatora Forum. W rezultacie takiej oceny użytkownik może zostać upomniany, a w ekstremalnych przypadkach jego dostęp do forum może zostać ograniczony (ban).

NA ZAKOŃCZENIE

Osoby zarządzające forum zobowiązują się dokładać starań, by Forum funkcjonowało poprawnie.

Jako członek Forum akceptujesz fakt, że wszelkie dane przez Ciebie podane będą zapisane w naszej bazie. Administratorzy mogą ujawnić dane osobowe Użytkownika lub informacje podane podczas rejestracji, tylko na wniosek uprawnionego organu i jedynie w przypadku, gdy rozpoczęto postępowanie prawne związane z aktywnością użytkownika na forum.

Osoby zarządzające i moderujące forum nie biorą odpowiedzialności za nieuprawnione dostępy trzecich osób do danych użytkowników oraz ich wpisów.
Administratorzy mają prawo do tymczasowego wstrzymania działania forum bez wyjaśnienia powodów.

Użytkownik, publikując na Forum, przekazuje wszelkie prawa majątkowe do treści swojego postu właścicielowi portalu.

Forum sankcji kredytu darmowego ceni prywatność swoich Użytkowników. Nie dzielimy się podanymi nam adresami e-mail z osobami trzecimi. Nie wysyłamy wiadomości reklamowych; adresy e-mail służą nam jedynie do kontaktu technicznego, na przykład w celu potwierdzenia informacji podczas rejestracji czy przypomnienia hasła. Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych są opisane w Polityce Prywatności
- .
Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-23-2023, 10:47 PM przez Łukasz.
Łukasz
08-17-2023, 11:04 AM #1

DEFINICJE

W kontekście niniejszego dokumentu, poniższe definicje mają następujące znaczenia:

  • Forum - miejsce dyskusji w sieci, które można znaleźć pod adresem www.darmowy-kredyt.pl/forum
  • Administrator - osoba odpowiedzialna za poprawną pracę forum, która posiada też kompetencje moderatora dla każdej sekcji forum. Użytkownikiem o statusie Administratora jest autor niniejszego wpisu.
  • Moderator - osoba dbająca o zachowanie zasad w konkretnych sekcjach forum. W określonych sytuacjach moderator ma możliwość modyfikowania, usuwania postów czy nadawania ostrzeżeń użytkownikom, a także czasowo lub na stałe blokowania im dostępu do forum.
  • Wpis (komunikat) - każda forma wypowiedzi, pytania, odpowiedzi czy też refleksji uczestników dyskusji na forum
  • Użytkownik - każdy, kto zarejestrował się na Forum i jest jego uczestnikiem, choćby przez samo przeglądanie.
  • Cookies - niewielkie fragmenty informacji, które serwis przekazuje do przeglądarki użytkownika, a które są następnie zwracane przez przeglądarkę podczas kolejnych odwiedzin (więcej o cookies przeczytasz w polityce prywatności i informacji o cookies).
  • Polityka Prywatności - dokument określający zasady przetwarzania danych, opublikowany na dedykowanej stronie.
POSTANOWIENIA OGÓLNE

Forum sankcji kredytu darmowego w witrynie darmowy-kredyt.pl to miejsce w sieci, które służy wymiany myśli, rozmów, dzieleniu się opiniami    oraz pomocy w obrębie szeroko rozumianego mechanizmu sankcji kredytu darmowego.  Użytkownicy mogą prowadzić dyskusje niezwiązane stricte z sankcją kredytu darmowego, niemniej Administrator lub Moderator może podjąć decyzję o zamknięciu danego tematu, gdyby temat zbyt daleko odbiegał od tematyki szeroko pojętego prawa ochrony konsumenta na rynku usług finansowych.

Wypowiedzi, komentarze i odpowiedzi na forum  nie wiążą jakiegokolwiek użytkownika Użytkownika Forum.

Osoby zarządzające Forum, czyli Administratorzy i Moderatorzy, nie biorą odpowiedzialności za treści komunikatów zamieszczanych przez Użytkowników. Każdy Wpis oddaje myśli i zdanie jego twórcy. Użytkownicy Forum odpowiadają za treści przez nich publikowane.

ZASADY DODAWANIA WPISÓW

Przed rozpoczęciem dyskusji w określonej sekcji tematycznej, Użytkownik Forum zobowiązany jest do zapoznania się z przypiętymi w danym dziale instrukcjami dotyczącymi publikowania. Instrukcje te zawierają wskazówki dotyczące formułowania pytań i odpowiedzi w tej sekcji. Te zasady są obowiązujące przy formułowaniu zapytań oraz udzielaniu odpowiedzi.

Wpisy dodawane przez Użytkowników nie powinny:

- zawierać języka obraźliwego, wulgaryzmów, fałszywych oskarżeń, wyrażeń nienawiści, gróźb ani żadnych innych treści, które mogą łamać prawo;
- promować lub nawoływać do działalności przestępczej, postaw sprzecznych z normami społecznymi, wzywać do nienawiści rasowej, religijnej czy etnicznej ani propagować agresji;
- naruszać praw autorskich, prawa znaków towarowych czy też inne prawa osób trzecich;
- promować działania niezgodne z etyką lub obchodzenie się z prawem;
- sugerować działania mogące wyrządzić szkodę wierzycielom.

Zabronione jest w wysłanych  przez Użytkowników Wpisach publikowane treści o charakterze reklamowym. Treści o charakterze komercyjnym są dozwolone jedynie dla Użytkowników z rangą Moderatora.

Zabronione jest reklamowanie usług poprzez zamieszczanie treści reklamowych w panelu użytkownika - panel użytkownika służy do pozostawienia krótkiej notki na temat użytkownika, a nie jako tablica reklamowa. 

Zarówno Administratorzy, jak i Moderatorzy tego Forum posiadają uprawnienia do usuwania, edytowania lub zamykania jakiegokolwiek wpisu/tematu w dowolnym momencie, jeśli uzna się to za konieczne.

W szczególności podlegać mogą temu posty, które:
  • są publikowane wielokrotnie w różnych sekcjach forum,
  • mają charakter ogłoszeniowy,
  • są pełne błędów ortograficznych,
  • odnoszą się do spraw niezwiązanych z danym tematem,
  • zawierają spam, takie jak linki, wezwania do kontaktu czy niejawne formy reklamy,
  • zawierają informacje mylące lub nieprawidłowe obliczenia,
  • nie przynoszą istotnej wartości merytorycznej dla dyskusji.
Administratorzy oraz osoby moderujące Forum mają prawo, bez uprzedzenia, usunąć użytkowników i zablokować im dostęp do Forum, jeżeli ci naruszą warunki określone w tym Regulaminie. To, czy i w jakim zakresie zasady zostały naruszone przez danego użytkownika, jest oceniane wyłącznie przez Administratora czy Moderatora Forum. W rezultacie takiej oceny użytkownik może zostać upomniany, a w ekstremalnych przypadkach jego dostęp do forum może zostać ograniczony (ban).

NA ZAKOŃCZENIE

Osoby zarządzające forum zobowiązują się dokładać starań, by Forum funkcjonowało poprawnie.

Jako członek Forum akceptujesz fakt, że wszelkie dane przez Ciebie podane będą zapisane w naszej bazie. Administratorzy mogą ujawnić dane osobowe Użytkownika lub informacje podane podczas rejestracji, tylko na wniosek uprawnionego organu i jedynie w przypadku, gdy rozpoczęto postępowanie prawne związane z aktywnością użytkownika na forum.

Osoby zarządzające i moderujące forum nie biorą odpowiedzialności za nieuprawnione dostępy trzecich osób do danych użytkowników oraz ich wpisów.
Administratorzy mają prawo do tymczasowego wstrzymania działania forum bez wyjaśnienia powodów.

Użytkownik, publikując na Forum, przekazuje wszelkie prawa majątkowe do treści swojego postu właścicielowi portalu.

Forum sankcji kredytu darmowego ceni prywatność swoich Użytkowników. Nie dzielimy się podanymi nam adresami e-mail z osobami trzecimi. Nie wysyłamy wiadomości reklamowych; adresy e-mail służą nam jedynie do kontaktu technicznego, na przykład w celu potwierdzenia informacji podczas rejestracji czy przypomnienia hasła. Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych są opisane w Polityce Prywatności
- .

 
  • 0 głosów - średnia: 0
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 1 gości
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 1 gości